Billbord sponsorski – co można w nim powiedzieć

Ta forma filmowa posiada przynajmniej kilka nazw. Najczęściej wykorzystuje się "billboard sponsorski", ale równie często używamy "spot sponsorski" czy po prostu "sponsoring". Najtrafniejszym jednak określeniem jest "wskazanie sponsorskie", gdyż w tej nazwie kryje się cała natura tej formy promocji. 

Tym spotem nie reklamujemy swojego produktu, służy ona jedynie do promocji wizerunku marki lub firmy, która sponsoruje dany program, film lub mecz w telewizji. 

Wydaje się to logiczne, ale często trudno jest mi wytłumaczyć klientowi problemy związane z zaprojektowaniem takiego spotu. Wiadomo, że każdy chce powiedzieć jak najwięcej o swojej firmie lub produkcie. W tym przypadku jednak możemy jedynie wskazać sponsora, a wiec całe treść w większości przypadków ogranicza się do zdania: " Na program zaprasza sponsor firma X". 

Są możliwe lekkie modyfikacje tego hasła: "Sponsorem programu jest firma X" czy "Sponsorem programu jest firma X producent Y". Na takiej zasadzie możemy sobie pozwolić na kreatywność.

Nie ma szansy, żeby w treści spotu sponsorskiego pojawiło się wartościowanie produktu, opis jego cechy, przewagi, zachęcenie do użycia czy kupienia. Takie teksty są automatycznie odrzucane. 

Należy również pamiętać, że billboard sponsorski nie może trwać dłużej niż 8 sekund. 

Więcej na temat billboardów sponsorskich tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Z chęcią pomożemy Ci w Twoim projekcie.


opowiedz nam o swoim projekcie